Allposters
 

Tilauksen etenemisen seuranta

Ota tilausnumero ja tilauksen yhteydessä ilmoittamasi sähköpostiosoite valmiiksi esille.
Seuraa tilauksesi käsittelyn etenemistä napsauttamalla tätä.

< Back

Tilausseuranta

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on tilausta koskevia kysymyksiä. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen tilaukset@allposters.com.
Asiakaspalvelutiimimme ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian

< Back

Palautusoikeus

Virheelliset tai vaurioituneet tuotteet: kuvapalautukset
Jos toimitimme sinulle väärän tuotteen tai tuote saapui vaurioituneena tai huonossa kunnossa, lähetä meille digikuva vaurioituneesta tai virheellisestä tuotteesta ja lähetyspaketista sähköpostitse osoitteeseen palautukset@allposters.com. Sisällytä sähköpostiin: tilausnumero, toimitustunnus tai tuotenumero, lyhyt kuvaus palautuksen syystä. Kerro meille myös haluatko korvaavan tuotteen vai rahojen takaisinmaksun. Lähetä pyyntösi 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Käsittelemme pyyntösi 2 vuorokauden kuluessa ja lähetämme sinulle sähköpostin, jossa kerromme korvaavan tuotteen valmistumisesta tai hyvitysmaksun käsitelystä. Jos valitset takaisinmaksun, sinulle palautetaan tuotteen täysi hinta sekä toimituskulut.

Muut palautukset:
Jos tuotteesi saapuivat hyvässä kunnossa, mutta olet muuttanut mielesi, ei hätää! Voit palauttaa tuotteesi 30 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta ja tuotteen hinta hyvitetään sinulle.

Jos ilmoitat meille aikomuksesta palauttaa tuote 14 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta, saatat olla myös oikeutettu toimituskulujen takaisinmaksusta. Toimituskulut ovat tuotteiden lähettämisestä postiosoitteesi maksamasi summa (poikkeuksena lisäkulut tavanomaisista lähetystavoista poikkeavat lähetykset). Emme hyvitä lähetyskuluja huollettuista tuotteista, jotka lähetetään mittatilaustöinä. Huollettuja tuotteita ovat kaikki kehystetyt tuotteet, canvakset, akryylitaide, metallitaide, loft-taideteokset ja/tai Kuvista taidetta [tai Omat kuvani]. Jotta hyvitämme lähetyskulut (jos sovellettavissa), sinun on palautettava tuotteet 14 päivän kuluessa hyvitysmaksupyyntösi lähettämisen jälkeen.

Jos haluat palauttaa tuotteen, pakkaa se samaan putkeen tai pakettiin, jossa se toimitettiin, ja liitä mukaan täytetty palautustietolomake. Voit myös ilmoittaa meille aikomuksestasi palauttaa tuote lähettämällä meille kirjeen, faksin tai sähköpostin. Sisällytä siihen nimesi, postiosoitteesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi sekä tilausnumerosi, toimitustunnuksesi ja/tai tuotenumero. Toivoisimme myös, että kertoisit meille lyhyesti palautuksen syyn.

Muista, että olet velvollinen kantamaan tuotteen välittömät palautuskustannukset. Suosittelemme, että palautat tuotteesi seurattavalla tavalla. Jos olet palauttamassa tuotetta, jota ei normaalisti voida palauttaa postitse, olet silti vastuussa tuotteen palautuskuluista. Alla olevasta taulukosta näet melko hyvän arvion palautuskuluista:

Tuotetyyppi Pakettityyppi Arvioidut palautuskulut
Juliste/T-paita/peltikyltti/ muut pienet tuotteet putki/laukku/pieni laatikko 7,50 € - 32,00 €
Isot seinäkuvat suurikokoinen putki 13,50 € - 38,00 €
Pienet kehykset/huollettu tuote pieni kehyslaatikko (n. 70 cm x 60 cm x 5 cm) 13,50 € - 38,00 €
Pahvihahmot/keskikokoiset kehykset/huollettu tuote keskikokoinen kehyslaatikko (n. 90 cm x 70 cm x 8 cm) 14,00 € - 45,00 €
Suurikokoiset kehykset/huollettu tuote suurikokoinen kehyslaatikko (n. 105 cm x 80 cm x 10 cm) 35,00 € - 50,00 €

Valitse mikä tahansa palautuskeskuksistamme:
Art & AllPosters
c/o Laser Transport International Ltd
Lympne Distribution Park
Hythe, Kent, CT21 4LR
United Kingdom
Art & AllPosters (Rücksendungen)
p/a Egetra
Herrenpfad-Süd 40
D-41334 Nettetal
Saksa
Art & AllPosters (Retours)
p/a Egetra S.A. Transports International
3/5, rue Marc Seguin
95194 Goussainville Cedex
Ranska
Art & AllPosters (Returns)
De Voorde 40
5807 EZ Oostrum
Hollanti

Takaisinmaksut
Takaisinmaksut maksetaan samalla maksutavalla, jolla alkuperäinen maksu maksettiin. Sinulle ei aiheudu kuluja takaisinmaksusta. Poikkeuksena on kuvapalautukset, joista saatamme pitää palautuksen itsellämme siihen saakka, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen takaisin tai pystyt osoittamaan, että olet lähettänyt tuotteet takaisin, kumpi ajankohta on aikaisempi.

Vaihdot
Jos tuote saapui hyvässä kunnossa, mutta haluaisit vaihtaa sen toiseen kokoon tai toiseen tuotteeseen, palauta tuote maksun hyvitystä varten Muut palautukset -kohdassa kuvatulla tavalla ja tee uusi tilaus.

< Back

Yhteystiedot

Sähköposti:

 
Tilaus & asiakaspalvelutiedustelut: tilaukset@allposters.com
Tämä yhteydenottokanava on tarkoitettu asiakkaille, joilla on kysyttävää jo tehdystä tilauksesta tai tilauksen tekemisestä.
Liiketoiminnan kehittäminen: yritys@allposters.com
Tämä yhteydenottokanava on tarkoitettu asiakkaille, joilla on kysyttävää jo tehdystä tilauksesta tai tilauksen tekemisestä.
Palaute/Ehdotukset: Suggestions@allposters.com
Tämä yhteydenottokanava on tarkoitettu palautteen antamiseen AllPosters.fi:lle. Ehdotukset ovat aina tervetulleita.
Markkinointi: marketing@allposters.com
Tämä yhteydenottokanava on tarkoitettu ehdotuksille ja keskustelulle liittyen markkinointiin, liiketoiminnan kehitykseen tai kumppanuusohjelmaamme. Älä lähetä luottamuksellista tai tekijänoikeuksin suojattua tietoa tätä kautta.
Tuote-edustus: Merchandising@allposters.com
Tämä yhteydenottokanava on tarkoitettu yrityksille, jotka haluavat olla yhteydessä tuote-edustustiimiimme. Jos yrityksesi ei ole aikaisemmin ollut yhteistyössä kanssamme, lähetä kuvasto tuote-edustusosastollemme alla näkyvään osoitteeseen.
Kumppanuusohjelma: kumppanit@allposters.com
Käytä tätä yhteystietoa, jos sinulla on kumppanuusohjelmaan liittyviä kysymyksiä.
Yritysohjelma: yritys@allposters.com
Käytä näitä yhteystietoja, jos olet yritysasiakas ja haluat tehdä vaivattomasti ostoksia kilpailukykyiseen hintaan.
Posti:

 
Sekkimaksut: Order Processing
AllPosters.com
P.O. Box 742124
Los Angeles, CA 90074-2124
Palautukset: Art & AllPosters
c/o Laser Transport International Ltd
Lympne Distribution Park
Hythe, Kent, CT21 4LR
United Kingdom

Art & AllPosters (Rücksendungen)
p/a Egetra
Herrenpfad-Süd 40
D-41334 Nettetal
Saksa

Art & AllPosters (Retours)
p/a Egetra S.A. Transports International
3/5, rue Marc Seguin
95194 Goussainville Cedex
Ranska

Art & AllPosters (Returns)
De Voorde 40
5807 EZ Oostrum
Hollanti
Puhelin:

 
Pääkonttori
Yrityksen puhelinnumero +1 (510) 879-4700
Yrityksen faksinumero (510) 588-3915
Asiakaspalvelu – Amerikka
Englanniksi
Asiakkaat Yhdysvalloissa(Maksuton): +1(888)654-0143
Muut kansainväliset asiakkaat: +1(919)277-2172
Espanjaksi
Asiakkaat Yhdysvalloissa(Maksuton): +1(866)707-7709
Muut kansainväliset asiakkaat: +1(919)597-7014
Ranskaksi
Asiakkaat Ranskassa: +1(919)277-2172
Kanadalaiset ranskaa puhuvat asiakkaat(Maksuton): +1 (919) 597-7015
Muut ranskankieliset asiakkaat: +1(919)597-7015
Muut kansainväliset asiakkaat: +1(919)597-7015
Asiakaspalvelu – Eurooppa
Englanniksi
Asiakkaat Isossa-Britanniassa: +44 (0) 20 8435 6555
Asiakkaat muualla +44 (0) 20 8435 6555
Ranskaksi
Ranskankieliset asiakkaat Ranskassa : +33 (0) 176 607 127
Muut Euroopan ranskankieliset asiakkaat: +33 (0) 176 607 127
Ranskankieliset asiakkaat Sveitsissä +41 (44) 595 94 01
Ranskankieliset asiakkaat Belgiassa +32 (9) 277 94 21
Espanjaksi
Asiakkaat Espanjassa: +34 (0) 911 516 713
Saksassa
Saksankieliset asiakkaat Saksassa: +49 (0) 891 214 007 44
Saksan ulkopuolella olevat saksankieliset asiakkaat: +49 (0) 891 214 007 44
Saksankieliset asiakkaat Sveitsissä: +41 44 595 94 01
Italiaksi
Asiakkaat Italiassa: +39 (0) 0699 268 349
Italiankieliset asiakkaat Sveitsissä +41 44 595 94 01
Hollanniksi
Asiakkaat Alankomaissa - puhelin: +31 (0) 40 - 4012042
Asiakkaat Alankomaissa - faksi: +31 (0) 478-511014
Hollanninkieliset asiakkaat Belgiassa: +32 9 277 94 21
**Huomaa, että olemme kiinni seuraavina juhlapäivinä:

Pääsiäinen
Kuningattaren päivä (Alankomaat)
Ascention|Ylösnousu
Itsenäisyyspäivä
Joulu
Uusi vuosi

< Back

Useimmin kysytyt kysymykset asiakaspalvelulle:

Missä tilaukseni on & miten voin seurata tilaustani?

Tästä pääset seuraamaan tilauksesi etenemistä.

Tilausseuranta

Mistä löydän seurantatunnuksen?

Paketin seurantapalvelut eivät ole käytettävissä DHL WorldMail -lähetysten osalta, sillä ne toimitetaan lentopostina kohdemaahan/-maanosaan, jossa ne sitten käsitellään paikallisessa postijärjestelmässä.

Mitä tarkoittaa, kun tilauksessani lukee Käsittelyssä?

Se tarkoittaa useita asioita. Käsittelemme tilauksesi maksua, tilaustasi käsitellään varastossa lähetystä varten, tai tilauksesi käsitellään vaiheittain, koska odotamme tuotteen saapumista meille voidaksemme käsitellä lähetyksesi.
Lisätietoja: Toimituskululaskuri niin saat lisätietoja tilauksen käsittely- ja toimitusajoista!

Miten maksan sekillä?

  1. Tee tilaus Internetissä ja valitse maksutavaksi postitse lähetettävä sekki tai postiosoitus.
  2. Kirjoita sekkiin tilauksesi numero, merkitse maksun saajaksi Allposters.com, lunastuspaikaksi yhdysvaltalaiset pankit ja valuutaksi Yhdysvaltain dollari
  3. Lähetä sekki osoitteeseen
    Order Processing Dept.
    AllPosters.com
    P.O. Box 742124
    Los Angeles, CA 90074-2124
Mikä on julisteen ja taidevedoksen välinen ero?
Taidevedos painetaan yleensä laadukkaammalle paperille, joten se on paksumpi kuin perinteinen juliste ja antaa voimakkaamman pintavaikutelman.

Miksi toiset taidevedokset ovat kalliimpia kuin toiset?
Useimmat kalliimmat taidevedokset, jos ne eivät ole ylimitoitettuja, voivat olla jokin seuraavista tai niiden yhdistelmä:
  • Taitelijan signeeraama - Taiteilijan signeeraus näkyy vedoksessa.
  • Rajoitettu erä - Julkaisija tai taiteilija on julkaissut kustakin vedoksesta rajallisen määrän.
  • Serigrafia - Taidevedos, joka painetaan silkkisen seulakankaan läpi. Jokaista väriä varten on oma seulakankaansa. Serigrafiassa käytetään tavallista laadukkaampaa painoväriä.
  • Litografia - Taidevedos, joka tehdään piirtämällä tai kirjoittamalla rasvaisella aineella kivipohjalle ja käyttämällä tätä sitten painopintana.

Entä jos en löydä etsimääni?
Tutustu myös osioon: Tuotteen etsiminen.

Jos et vieläkään löydä etsimääsi tuotetta, sen painos on todennäköisesti loppunut eikä sitä ole enää saatavilla.

Mitä alkuperäinen elokuvajuliste & kaksipuolinen elokuvajuliste ovat?
Alkuperäisistä elokuvajulisteista otetaan yleensä rajallisia painoksia, ja niitä on saatavilla vain lyhyen aikaa. Alkuperäiset elokuvajulisteet ovat usein kaksipuolisia niin, että molemmilla puolilla on sama kuva peilikuvana.

Mitä tarkoittavat lyhenteet H/C, S/N ja S/N/L/E?
Käsinväritetty: Jäljennös alkuperäisestä julisteesta tai vedoksesta. Kuva on ensin kopioitu mustavalkoisena, minkä jälkeen ammattitaiteilija värittää kuvan. Kuvan värit ja varjot saattavat satunnaisesti poiketa hieman alkuperäisestä.

S/N: vedos, jossa on sen värjänneen taiteilijan signeeraus.

S/N/L/E: rajoitetun erän vedos, jossa on sen värjänneen taiteilijan signeeraus.
Miten tilauksen voi maksaa?

Maksuvaiheessa voit valita sinulle sopivan maksutavan. Valittavissa olevat maksutavat määräytyvät maantieteellisen sijainnin mukaan. Valitse itsellesi miellyttävin maksutapa ja ilmoita laskutusta varten tarvittavat tiedot, niin me laitamme toimituksen matkaan mahdollisimman nopeasti Luottokorttimaksu on nopein tapa tehdä tilaus.
Verkkomaksu: luottokortti
PayPal-maksu
Voinko käyttää pankkikorttiani, jos siinä on Visa/MasterCard-tunnus?

Totta kai! Muista, että hyväksyessäsi maksun pankkisi voi tehdä maksuvarauksen, jolloin varattu summa ei ole sinun käytettävissäsi.

Milloin tilaus veloitetaan?

Maksu peritään, kun tilauksesi lähetetään. Jos käytät pankki- tai debit-korttia, joissakin pankeissa veloitettava summa jäädytetään niin, ettet pysty käyttämään sitä ennen varsinaista veloitusta, ja kyseinen summa saattaa näkyä tilitiedoissasi maksuna.

Hyväksyttekö maksutavaksi PayPal-maksun?

Kyllä. Valitse kassalla maksutavaksi PayPal ja maksa summa PayPal-tililtäsi. Tämän maksutavan voivat valita vain asiakkaat, joiden toimitusosoite on Yhdysvalloissa, Australiassa, Kanadassa, Ranskassa, Saksassa tai Isossa-Britanniassa ja kun tilauksen loppusumma on alle 250,00 €.

Hyväksyttekö maksutavaksi postiennakon tai sähköiset tilisiirrot?

Maksutavaksi kelpaa vain luottokortti (Visa, MasterCard, ja Discover) šekit ja maksuosoitukset, jotka voidaan lunastaa Yhdysvaltain pankeissa ja jotka on kirjoitettu Yhdysvaltain dollareissa.

Sisältyykö hintoihin ALV?

Sivustossamme mainitut hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV). ALV peritään Euroopan unionin alueella myydyistä tuotteista. Muista kuin EU-maista tuleviin tilauksiin saattaa tulla lisäksi paikallisia maksuja, tulleja ja tullauksesta aiheutuvia maksuja. AllPosters.fi ei pysty vastaamaan eri maiden kantamista maksuista, koska tullimuodollisuudet vaihtelevat suuresti eri maiden välillä Suosittelemme, että olet suoraan yhteydessä oman maasi tullivirkailijoihin. Huomautus kansainvälisille asiakkaillemme: tullivirkailijat saattavat avata ja tarkistaa kansainväliset toimitukset rajalla.

Kuinka kauan verkkopankkimaksun käsittely kestää?

Käsittely kestää tavallisesti muutamasta sekunnista muutamaan tuntiin, ennen kuin Allposters vastaanottaa maksusuorituksen. Toisinaan käsittely voi kestää jopa viisi päivää riippuen maasta ja pankista.
Tietyn pankkisiirron kesto riippuu monesta tekijästä, kuten paikallisen pankin maksun käsittelyajoista.

Miten toimin, jos maksu ei ole vielä 2-3 tunninkaan kuluessa saapunut Allpostersille?

Mikäli veloitusta ei näy 2-3 tunnin kuluessa, verkkoyhteytesi on voinut olla tilapäisesti poikki aikana, jolloin käytit GiroPayn, iDealin tai Nordean pankkisiirtoa. Tässä tapauksessa voit suorittaa maksun luottokortilla verkkopankkimaksun sijaan.
Jos käsittelyssä ilmenee edelleen ongelmia, ota meihin yhteyttä. Selvitämme maksuasian parhaamme mukaan.

Miten toimin, jos maksu ei ole vielä 2-3 tunninkaan kuluessa saapunut Allpostersille?

Mikäli veloitusta ei näy 2-3 tunnin kuluessa, verkkoyhteytesi on voinut olla tilapäisesti poikki aikana, jolloin käytit GiroPayn, iDealin tai Nordean pankkisiirtoa. Tässä tapauksessa voit suorittaa maksun luottokortilla verkkopankkimaksun sijaan.
Jos käsittelyssä ilmenee edelleen ongelmia, ota meihin yhteyttä. Selvitämme maksuasian parhaamme mukaan.

Mitä muita maksuvaihtoehtoja on käytettävissä?

Mikäli maksu epäonnistuu, saat siitä tavallisesti viestin sähköpostiisi.
Maksun epäonnistuminen voi johtua monesta eri syystä, kuten verkkoyhteyden katkeamisesta, pankkitilin riittämättömistä varoista tai istunnon aikakatkaisusta jne. Jos haluat vaihtaa maksutapaa, katso lisätietoja muita maksuvaihtoehtoja käsittelevän kysymyksen alta.
Mitä muita maksuvaihtoehtoja on käytettävissä?
Jos haluat vaihtaa tilauksen maksutapaa, napsauta tätä. Napsauta Tilauksen seuranta -sivulla linkkiä "Etsi Tilaus " ja kirjoita valitsemasi uuden maksutavan tiedot.
Voit ottaa meihin yhteyttä myös napsauttamalla linkkiä "Ota yhteyttä ". Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään.
Hyväksymme seuraavat luottokortit:
Visa
MasterCard
American Express
Discover

Miksi joidenkin sivustoltanne löytyvien julisteiden tai vedosten kehystys ei onnistu?

Vedos itsessään tai vedoksen, rajauksen, kiinnityksen ja muotoilun yhdistelmä on liian suuri kehystettäväksi. Kehystäminen on mahdollista vain, kun pisin sivu on alle 114 senttimetriä ja lyhyin sivu alle 89 senttimetriä.
Kokoa voi pienentää seuraavasti:
  • Kuvan rajaus
  • Taustojen poisto
  • Pienemmän pohjustuksen valinta
  • Valitse jokin ylimitoitettu tausta

Voitteko kehystää tai pohjustaa muualta hankitun kuvan?

Valitettavasti se ei kuulu tällä hetkellä palveluvalikoimaamme.

Tilaan tuotteen lahjaksi - voinko lisätä pakettikortin? Entä jos lähetys ei ehdi perille ajoissa?

Tilausprosessin yhteydessä voit ilmoittaa, että kyseessä on lahjatilaus, ja liittää mukaan henkilökohtaisen viestin. Viesti tulostetaan pakkaustositteeseen, eikä siihen merkitä hintatietoja. Lisäksi voit lähettää lahjan saajalle maksuttoman e-korttimme: etsi vain mieleisesi kuva sivustosta ja valitse Lähetä maksutta e-korttina. E-kortti on kätevä tapa kertoa vastaanottajalle, että hänelle on tulossa lahja.

Mitä kehystyksen yhteydessä esiintyvät valinnat Rajaus ja Ei rajausta tarkoittavat?

RAJAUS: Jos haluat kiinnittää julisteen/vedoksen taustaan ja kyseisessä tuotteessa on värillinen reunus, reuna yleensä RAJATAAN pois ja kuva kiinnitetään kokonaisuudessaan taustaan. Tällöin reunus ja mahdolliset tekstit jäävät pois ja kiinnitys päättyy kuvan reunaan. Rajauksen seurauksena lopullinen koko on ilmoitettua julistekokoa pienempi.


Taustapahvi ulottuu kuvan reunaan

ILMAN RAJAUSTA: Jos haluat kiinnittää julisteen/vedoksen taustaan ja kyseisessä tuotteessa on värillinen reunus, reuna säilytetään ja juliste/vedos kiinnitetään ja kehystetään ulkoreunoja myöten. Tällöin lopullinen koko on lähempänä ilmoitettua julistekokoa.


Taustapahvi ulottuu vedoksen reunaan

Miten tiedän, milloin tilaukseni lähetetään?
Kun tilauksesi lähetetään, saat sähköpostitse lähetysvahvistuksen. Jos toimitukseen on saatavilla seurantapalvelu, saat lähetysvahvistuksen mukana myös seuranta- tai lentorahtikirjan numeron (jos viestissä ei ole seuranta- tai lentorahtikirjan numeroa, ei toimitukselle ole ollut saatavilla seurantapalvelua). Huom: tilauksia lähetetään vain maanantaista perjantaihin. Viikonloput eivät sisälly toimitusaika-arvioihin.

Tilaan tuotteen lahjaksi – näkeekö vastaanottaja sen hinnan? Voinko lisätä lahjan mukaan viestin?
Tilausprosessin yhteydessä voit ilmoittaa, että kyseessä on lahjatilaus, ja liittää mukaan henkilökohtaisen viestin. Viesti tulostetaan pakkaustositteeseen, eikä siihen merkitä hintatietoja. Lisäksi voit lähettää lahjan saajalle maksuttoman e-korttimme: etsi vain mieleisesi kuva sivustosta ja valitse Lähetä maksutta e-korttina. E-kortti on kätevä tapa kertoa vastaanottajalle, että hänelle on tulossa lahja.

Kuinka tilaukseni pakataan lähetystä varten?
Laadukkaat toimitukset ovat meille ensiarvoisen tärkeä asia, joten pakkaamme tuotteemme sen mukaisesti:

Mikäli tilauksesi sisältää näiden nimikkeiden yhdistelmän, ne lähetetään erikseen asianmukaisissa pakkauksissa ja sinua ei veloiteta ylimääräisestä kuljetuksesta.
Julisteet ja taidevedokset:
Rullalla suojapaperiin käärittynä ja kartonkiputkeen pakattuna.

Kiiltävät valokuvat ja valokuvakortit:
Pakataan tukevasti 23 cm x 30 cm vakiokokoiseen pahvikuoreen.

Koristepeilit, kanvaasivedokset, pohjustetut tuotteet ja kehystetyt tuotteet:
Suojapaperiin pakattuina kestävässä kartonkilaatikossa.

Lahjapakkaus:
Maksuvaiheessa voit ilmoittaa, jos tilaus on lahja, ja voit kirjoittaa lahjaan oman viestisi. Viesti tulostetaan pakkausluetteloon. Lahjaksi lähetettyjen tilausten pakkausluetteloon ei merkitä hintaa. Toistaiseksi meillä ei ole lahjapakkauspalvelua.
Mitä jos tilauksessani on ongelma? Miten palautan sen?

Jos et jostain syystä ole täysin tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, sinulla on oikeus palauttaa tuote 30 päivän kuluessa vastaanottopäivästä ja voit vaihtaa sen maksutta toiseen tuotteeseen tai saada maksamasi tuotteen hinnan takaisin. Toimituskuluja ei palauteta.

Jos tilauksesi ei saapuessaan ole hyväksyttävässä kunnossa, voit hyödyntää Photo Return -palveluamme: ota digitaalikuva tuotteesta ja sen kuljetuspakkauksesta ja lähetä kuvat sähköpostiviestin liitteinä osoitteeseen palautukset@allposters.com. Kirjoita sähköpostiin seuraavat tiedot: tilausnumero, lähetystunnus tai tuotenumero, lyhyt kuvaus tuotteen palauttamissyystä ja tieto siitä, haluatko vaihtaa tuotteen vai haluatko hyvityksen rahana. Pyyntösi käsitellään 48 tunnin kuluessa ja saat sähköpostitse tiedon siitä, että palautustasi käsitellään.

Jos haluat palauttaa tuotteen, pakkaa se samaan putkeen tai pakettiin, jossa se toimitettiin, ja liitä mukaan täytetty palautustietolomake. Palautustietolomake on tilauksen mukana toimitetun pakkausluettelon kääntöpuolella. Merkitse lomakkeeseen palautuksen syy sekä miten tahdot toimia: haluatko uuden tuotteen vai haluatko rahasi takasin.

Suosittelemme, että käytät tuotteen palautuksessa menetelmää, jossa palautuksen etenemistä voi seurata.

Kansainväliset palautukset: lähetä sähköpostia asiakaspalvelun osoitteeseen tilaukset@allposters.com

Toimitatteko tilauksia maahani?

Toimitamme tilauksia joka puolelle maailmaa! Valitse tilausta tehdessäsi oma maasi avattavasta valikosta Lähetystiedot-sivulla kohdassa, johon kirjoitat nimesi ja osoitteesi. Emme voi toimittaa lähetystä, jos maasi ei ole luettelossa.

Onko tilaaminen turvallista ja suojattua verkkokaupassanne?

Otamme tietosuojan vakavasti. Tämän osoituksena käytössämme on AmbironTrustWave -yrityksen TrustKeeper-ohjelma, jolla varmistamme suurten luottokorttiyhtiöiden, kuten American Expressin, Diners Clubin, Discoverin, JCB:n, MasterCard Internationalin, Visa Internationalin ja Visa USA:n, tukeman maksukorttialan tietosuojastandardin (PCI DSS) noudattamisen.

Tässä sivustossa henkilökohtaiset tiedot suojataan lisäksi VeriSign SSL -varmenteella. Kun osoitteen alussa on kirjaimet https, tietojen siirrossa käytetään SSL-salausta.

Miten voin tilata ilman, että minun on ilmoitettava luottokorttitietojani verkossa?


Valitettavasti meille ei käy muu kuin verkkomaksu maantieteellisestä sijainnistasi.

Muut kuin verkkopohjaiset maksutavat ovat mahdollisia vain yhdysvaltalaisille asiakkaille. Lisätietoa maksutavoista saat Maksutavat -kohdasta Ohje-osiossa.

Entä jos en ole tyytyväinen tilaukseeni?

Jos et jostain syystä ole täysin tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, sinulla on oikeus palauttaa tuote 30 päivän kuluessa vastaanottopäivästä ja voit vaihtaa sen maksutta toiseen tuotteeseen tai saada maksamasi tuotteen hinnan takaisin.

Tutustu palautusoikeuksiin käymällä Myyntiehdot-sivulla.

Miten voin peruuttaa sähköpostiviestin tilauksen?
Jos et halua enää vastaanottaa PosterClub-uutiskirjeitä ja muita tiedotteita, voit lopettaa sähköpostitse lähetettävän markkinointimateriaalin vastaanoton napsauttamalla tätä linkkiä tai ähettämällä sähköpostia osoitteeseen Requests@allposters.com ja kirjoittamalla REMOVE viestin aihekenttään. Pyyntösi käsitellään 7 arkipäivän kuluessa. Tämän jälkeen otamme sinuun yhteyttä vain tilauksenne käsittelyyn liittyvissä asioissa

< Back